Det är världens jävla ösregn ute och det b...

Det är världens jävla ösregn ute och det blåser som fasen. Men gissa vad som nyss hände? BRANDÖVNING på ragårda! Så alldeles nyss var vi tvungna att hoppa ut genom fönstrena utan skor, ringa 112 och sen stå där ute och vänta i regnet på att alla skulle komma ut... Jag var den enda som vaknade utav brandlarmet och alltså det som fick ringa larmcentralen. Telefonskräck som jag har var det den jobbigaste biten men det gick ju bra ändå. Haha fast det tog ju en stund innan alla var ute så jag satt där i mitt fönster och ville inte riktigt hoppa ut, men så blev det ju ändå. usch. Inget vidare mysigt! Och nu måste jag sova om jag ska komma upp till stalltjänsten. Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0