det är inte direkt så man taggar...

klockan är halv elva. Det är lördag. Jag är 16 år gammal.
Vad gör jag?
Ligger och ska sova.
Vad har jag gjort idag?
Jobbat.
Skrev jag att jag var 16? jag menade ju såklart 46.
näe, nu ska jag inte vara bitter, men allvarligt. Hur skönt känns det att gå och lägga sig halv elva en lördag? inte särskilt kul, men är man trött så är man. vilket jag är. Väldigt trött.
Orkade egentligen inte ens blogga, men tycker att jag bara har mobilbloggat hela veckan, så tänkte att jag väl ändå kunde få till ett enda ordentligt inlägg den här veckan...
fast detta blev ju bara ett bittert klagoinlägg... Räknas det i alla fall? Hoppas det för jag tror inte jag hinner skriva ett till innan jag somnar...
Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0