På väg hem efter en lång dag nere i de mer...

På väg hem efter en lång dag nere i de mer södra delarna av skåne. Det började med malmö med Olea vid ett-tiden. Gick mest i centrum och hade det supernice. Världens bästa väder! Sjukt varmt och galet skönt. Runt eftermiddagen kom ett sms från zara att hon var sugen på " gå omkring i lund och äta glass" så vid halv 7 tiden blev mot lund och lundakarnevalen. Ingen större sensation om du frågar mig.... Och det blev ingen glass heller :) men det var härligt att bara umgås i alla fall. Och nu är jag då alltså på gående fot på väg hem från bussen som tog mig från stan till berga. Det är typ bara motorvägen och fåglarna snön hopp och än så länge har jag inte mött en enda människa. Rätt så skönt eftersom att hela dagen har varit ett ena stort socialt spel. Imorgon tar jag igen det. Då ska mamma och pappa till laholm och andrea är på fest i malmö ikväll så hon åker direkt till skolan sen... Det ska bli skönt. Ha en bäst helg vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0