Hejhopp vad jag har bloggat dåligt de sen...

Hejhopp vad jag har bloggat dåligt de senaste dagarna! Jag skyller på ULK där jag hade moblien avstängd under hela kursen så det hanns inte med då. Och kvällen spenderades såklart med dom andra kursdeltagarna. Eftersom att detta var sista gången så kommer vi ju inte ses igen. En helmysig kväll blev det i lördags i alla fall :) var hemma från malmö vid sex på söndag kväll och var helt galet trött! Sen idag var det ju skola och så som vanligt och äntligen börjar jag få saker klara! Fick reda på resultaten i matte nationella proven. Klarade mitt VG utan problem! Så himla skönt! Så nu ska jag bara avsluta det steget jag är på sen är jag KLAR! Och har skrivit färdigt mitt steg 34 i engelska så det ska bara rättas och lämnas in sen är jag klar med engelskan också. Helt amazing!:-D puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0