happiness

godkväll alla solstrålar ;)
känns som att det var 100år sen jag satt vid en dator och bloggade sist. Vårt internet har varit laggat i typ 2 dygn, men i eftermiddags lyckades min kära fader fixa det med hjälp av några snubbar i Skelletfeå (?) fråga inte.

Nu brde jag dessutom antingen städa mitt rum... eller typ gå och lägga mig för jag är så galet sjukt trött jämt och hela tiden så man tror ju knappt att det är sant! Längtar bara efter att kunna sova, och inte göra någonting en hel dag. Tror att söndag blir en perfekt dag att göra det... undrar om Zara & Olea har lust att hitta på nått då...
Nu känner jag extremt starkt att jag längatr tills på fredag! Att cykla till stallet med Olea vid 4 som jag gjort de senaste åren, varje fredag. Säga alla vanliga saker. "fan asså. det är ALLTID motvind på Depågatan" och så vidare. Sen dyka in i kiosken och träffa Zara, snacka lite med henne om vad som hänt i veckan och sen strosa vidare ner till stallet. kanske träffa Bea & Sara. kolla lite är Carro rider. Träffa Sassa... pussa en massa på Sky och Liberton och bara vara så himla ledig man kan bli! tillsammans med alla de man tycker allra bäst om!
Det är ta mig fan lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0