väla & tandis

nu har jag varit hos tandläkaren och på väla.

Det känns alltid så himla skönt efter att man har varit dä, föö då vet man att man inte behöeer åka dit igen på ett helt år! haha. inga hål eller andra problem i alla fall. sjukt gött
gick in liten snabbis på HM i stan också bara för att se om dom hade något roligt kvar på Garden collection, emn dom hade inte ens den -.-'

Efter en smoothie och en kanelbulle på Grand coffe åkte jag och syster vidare til Väla för att köpa nått åt hennes, och delvis min kompis Madde som fyllde år i början av mars och skulle ha fest ikväll. 


Själv köpte jag mig ett armband och en ny väska. Älskar min nuvarande väska, men den är från Egypten (äkta Juicy couture... for sure) så den håller lite grann på att gå sönder, men den nya får bli min reserv, om den andra skulle breaka! haha (:

Fick nyss reda på att hela min köra familj dissar mig ikväll så jag lär väl bli ensam här ett tag..undrar vad jag ska hitta på. Det finns ju inte ens något roligt på tv...

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0