uupps...

uuupps. bara för att jag inte bloggat på mer än en vecka... sorry :S
Men det har varit väldigt mycket nu den senaste tiden. Har fått spendera varje ledig stund med att skriva på en komparativ litteratur analys och en SO uppsats om hållbar utveckling. Så för att uppdatera hela världen lite grann om vad som hänt.

Ja, förra veckan var inte så intressant, inget särskilt hände, och jag pluggade mest och var supertrött hela tiden. Helgen däremot var wonderful! I Fredags träffade jag Christian & "hans polare" (som han skulle sagt ,stockholmare som han är) så käkade vi på en restaurang som heter Haket och sen drog vi till The Tivoli för att kolla på Amanda Jenssen som spelade där. Så jävla bra det var!! Helt sinnessjukt! sist jag såg henne var hon ganska tråkig, men detta var allt annat än tråkigt! Helt underbart!

Lördagen var helt fulspäckad as well. Jobbade i stallet på morgonen mellan 7-10 (helt underbart att gå upp 6 när man kom hem strax efter midnatt kvällen innan...) Blev lite sen i stallet för det var en häst som inte mådde riktigt bra :( så var inte hemma förrän tjugo i 11 och då var det bara att duscha, äta och göra sig i ordning i raketfart för kvrt över 11 skulle Olea & Co och hämta mig så skulle vi till Mamlö och shoppa. tur för mig att de var typ en halvtimme sena, haha :P

Var hemma från Malmö vid halv 6 med ett par nya skor. Superfina!
Hade ungefär 1 timme på mig att typ sova eller nått. haha för klockan 7 skulle jag infinna mig hemma hos Olea så skulle hon, jag och Christian (som tydligen var de enda jag umgicks med? haha) kolla på How I met your mother. Fråga mig inte hur jag hamnade mitt i det. Tror det var för att de diskuterade det, Christian hade beställt boxen och jag råkade sitta vid samma bord som dom...? jaja, det var trevligt i alla fall :P

Dagen efter, det vill säga i söndags var det bara att pallra sig upp klockan 7 (-.-') för klockan 8 skulle jag vara i kiosken för det skulle vara en clinic för Kyra Kyrklund (som är en kick-ass dressyrryttare!). Så jag spenderade hela min söndag i ett provosoriskt stånd på långsidan med Zara (som jag inte träffat på såååååååå länge!!) och Olea (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0