hon hatar mig...

nu sitter jag på mitt rum, och det är helt släckt. Earth hour you know... kände mitt ansvar och släckte lampan. så ursäkta om stavningen kommer suga eller om detta kommer ta ett halvår att skriva. lev med det...

Idag har jag spederat hur många timmar som helst i kiosken och kommit fram till att Linette hatar mig över allting annat och försöker nog få dom andra att göra det också. tur att jag har världens bästa vänner som kolleger då! <3
och imorgon blir det ännu en heldags ångest i kiosken för att det är islandshästensdag...

det är bara en sak jag inte fattar. Om Linette hatar mig, vilket jag vet att hon gör, och hon inte tycker att jag gör mitt jobb, är nonchalant och allmänt jobbig att ha och göra med. Varför ber hon mig då jobba varje helg och börja tidigast av alla? för att  jag ska ha så mycket tid som möjligt att göra fel på så att hon kan skälla riktigt mycket på mig nån vecka senare och snacka skit till alla andra om mig? Skulle inte förvåna mig. Den kvinnan är som en barnslig tonåring fast att hon är typ 50 år eller nått...

Varför jobbar jag där över huvudtaget?

I juni är det slut iallafall. jag längtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0