galet skönt

Wiie. musikredoviningen om 60-talet gick kalas-bra! och vi fick MVG. så himla skönt att ha den ur världen! :D

Var ute med Kelly rätt länge i eftermiddags. vädret var ju helt underbart. nu känner man sig nästan som en människa igen. så med Måns Zelmerlöws sommarprogram (love) i öronen blev det super! :
När mamma kom hem sen åkte vi en sväng till Väla för att kolla om det fanns några nya roliga vårkläder, men det gjorde det inte :(. jag längtar till Nya Väla öpnnar. 75 nya butiker, dvs 180 sammanlagt, 15 inuters cykling bort. inte helt fel :D haha.och jag har hört att det skulle vara en hel del utlänska affärer och det gör ju bara det hela ännu roligare. Men ZARA och MANGO vill jag ha här! Det är så jobbigt att behöva åka "ända" till Malmö för att kolla i dom... men men.

sen åkte vi bara hem så bytte jag om och sen åkte vi till Pålsjö. jag sprang en runda och mamma gick med Kelly (: men galet vad jobbigt det var att springa. det var tjock is på hela spåret och vi varje kurva fick man nästan gå för att inte halka och varje steg man tog blev halft för man kasa tillbaka -.-' haha men det blev ju bara dubbelträning :P haha

nu skulle jag egentigen ha skrivit på min komparativa analys (såååå tråkigt!!!), men det struntade jag i. haha! jag kan göra det i skolan imorgon (: och om en halvtimme blir det Desperate housewifes :D haha

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0