särryck!

Har precis typ förkortat mitt liv med 3 år efter att ha suttit och var grymt förbannad på min dator som vägrade ansluta till internet! kom in på msn;s första sida och så, men inte längre" trots att det stod att anslutningen var utmärkt, reparerad och ja allt var den var så stod det bara " kan inte ansluta till internet". då ville jag kasta min data långt, långt, långt!!

menmen. nu lever jag igen och tog en av pappas datorer som han aldrig använder. kalasbra att bo i ett hus med ett överflöd av datorer! :D funkar inte ens egen är det bara att ta en annan :) hahahaha.

och det känns så skönt ikväll att jag kan sitta uppe med gott samvete eftersom jag inte har något särskilt inplanerat imorgon på förmiddagen, vilket innebär att jag kan sova bort den om jag känner för det, vilket jag såklart gör! :D

och på tal om nånting helt annat så fick jag mitt hyreskontrakt från Bollerup. wiiie!! :D nu är det bara en månad kvar innan jag drar söderut i tre år. ska bli gaalet roligt. :D

med kärlek även i natten vänner♥

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Ställ gärna en rolig fråga i min allra första frågestund i bloggen :) Kram på dig!

2010-07-23 @ 01:04:27
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0