nattunderhållning!

just nu sitter jag och tittar på gamla avsnitt av Blåsningen. galet underhållande vill jag lova, och det bir ju inte direkt bättre av att klockan är 2 och jag är lite lagom trött! :D haha. första programmet är utan tvekan bäst! det med Anderas Lundstedt, Kajsa Bergqvist och Christine Meltzer. oh sweet lord vad jag garvar för mig själv! måste se rätt roligt ut! :D

imorgon ska jag träffa Julia, som jag inte sett sen skolan slutade. Ska passa hennes häst nästa vecka så hon ska ara visa mig lite hur stallet ser ut osv. sen på senare blir det Malmö med Zara & Olea. Ska finally få tummen ur röven och gå och se Dear John. har pratat om att göra det sen vi såg Remember me i våras -.-' haha, jaja, bättre sent än aldrig.

med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0