ja...eller nej... eller kanske

nu ligger jag i soffan och degar efter en kalasgod middag bestående av grillad lax, isbergssallad och egenodlad potatis. amazing.

ikväll skulle jag egentligen ha dragit mig ner till Landskrona karnevalen, men en viss Bea Norling kom inte hem förrän på tisdag så planerna på det, som utgjorde både igår & idag blev screwed... haha ;) så nu har jag inga planer, men det kan vara skönt det med... undra bara om det är något bra på tv...

för övrigt var dagens största besvikelse ute på Väla innan idag när jag var övertygad om att jag hade hittar århundradets snyggast byxdress, men som visade sig vara ett par harlemsbyxor med superhög midja! fatta dissen jag kände där inne i provrummet -.-' hahah

så klumpig är jag :D fast det blev i alla fall ett par solglasögon ändå, eftersom att mina fancy glajjor från Monki gick sönder under kvällen igår... jag sörjer de djupt. eller inte eftersom att jag inte kom på att jag glömt dom där förrän imorse -.-' haha

ha en bäst helg nu då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0