Good morning!

Är det inte underbart att ha en hund som löper som gör att när ens föräldrar gått till jobbet vid 7 tycker det blir lite ensamt och kommer och väcker mig?

haha det är faktiskt rätt mysigt och jag är glad att pappa inte ska till Stockholm idag, för det hade inneburit att jag blivit väckt bra mycket tidigare! så nu sitter jag är, lite morgontrött, men inte sådär hysteriskt halvsovande och hade faktiskt planer på att göra en riktigt ambitiös frukost... får se hur det blir med den saken.

Annars idag ska jag bara tvätta och packa inför Emmaboda imorgon + att jag, Zara & Olea måste åka och handla den mat vi ska ha med oss.
dessutom måste jag få tid till att ge mig ut på en andra testlöprunda. var ute på en igår, bara för att se om jag fortfarande fick ont i fötterna när jag sprang, fast jag inte hade mina vanliga fotformade inlägg i, utan bara de som fanns i skorna. det fick jag inte så idag blir att testa med de fotformade inläggen. får jag ont är det inte bra och då måste jag till läkaren -.-'

mucho härligt!
med kärlek vänner ♥

Kommentarer
Postat av: lucke

nu kan du anmäla dig till dagens blogg hos mig om du vill :)

2010-07-27 @ 08:27:54
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: [Foto & Vardag]

haha, samma med mina föräldrars hund, hon e som galen - ska ut mitt i natten och kissa.

2010-07-27 @ 08:46:51
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0