sorry...

för mina lätt flummiga och osamanhängande inlägg denna veckan. kanske mest för "veckans ord" och "veckans uttryck". haha och kanske lite för det innan idag som råkde bestå av 1 mening... men ni får leva med det. jajg tänker inte direkt för nånting åt det!

klockan är nu typ halv 10 och jag är sjukt trött! och dessutom måste jag upp tidigt imorgon, för då blir det ett besök på Båstads privata gymnasium, så istället för att börja vanliga skolan klockan 9 måste jag ta bussen klockan halv 8. men det ska bli sjukt roligt att komma dit och se sig omkring på den skolan. För imorgon är det 1 vecka kvar tills valen ska vara gjorda. 
ångest? neeej då -.-'

och imorgon blir det ridning också! kalas-roligt :D

nu ska jag kolla klart på the 90's med Henrik Schyffert. mest för att han är bäst! <3

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0