power!

idag har jag faktiskt varit liiite duktig! jag & min kära syster, som jag tydligen spenderar massa tid med nu på lovet :P, var ute och powerwalkade i Pålsjö i 46 minuter och 17 sekunder. exakt haha, you know pulsklocka with tid is the shit, haha. men gaaaalet vad kallt det var! trodde aldirg jag skulle få tillbaka i minaa stackars lår, tår och fingrar, som tydligen är otroligt utsatta för tillfället (nyår... -.-') (: men det fick jag och efter en lång varm dusch, så kände jag min som en människa igen. och det är ju en fördel!

har också tittat på IDOL 2007 dvd:n. loooove it <3 imorgon blir det nog 2008 om det hinns med, men det gör det nog. och btw jag ska jag riiiiiida imorgon. galet vad jag har längat efter det, inte ridit på mer än 1 ½ vecka :O. men nu blir det dressyrkurs på världens bästa Liberton <3 i tre dagar :D wiie me love :D

nu ska jag fortsätta missbruka Hanna & Kungsholmens hamn av Melissa Horn. det borde du också göra! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0