öppet hus

idag var det då öppet hus på Kunskapsskolan i Helsingborg som råkar vara skolan där jag spenderar stora delar av mina dagar och har gjort det i 3,5 år.
och ja, bilbygget gick väl ganska bra... förrutom då att en i vår grupp (man var 4 i varje) råkade skära sig så djupt i fingret när hon skar genom frigoliten att hon och en annan tjej i vår grupp sprang bort till akuten (som, som tur är, ligger på andra sidan gatan) för att sy. så under ett tag så var det bara jag & Olea som försökte få vår bil att gå framåt, men det gick ju bra ändå :P

Men resultatet blev faktiskt ganska bra och efter lite justeringar så gick vår bil både framåt och ganska fort! haha :)

efter öppet hur drog jag, Olea & Christian hem till christian för att öva lite musik, så kom hem för inte så jättelänge sen och om 1 timme ska jag vara hemma hos Olea och käka middag där med henne och Zara :D <3

imorgon blir det kiosken -.-'

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0