Nyår 2009-2010

Nu är 2009 slut och ett helt decenium har gått på 2000-talet.

och en kalas-rolig nyårskväll fick jag tillsammans med mina kära vänner Zara, Olea & Cassandra :D
spelade WII, TP och Monopol  under kvällen haha :)

vid halv 12 gick vi till Vikingbergsparken (som jag inte hade en susning om att den existeraded ens en gång) och kollade på fyverkerier, träffade lite folk och höll på att frysa ihjäl!? seriöst vad kallt det var! vi hade våra glas, med cider i, med oss ut och de frös. på allvar så frös innehållet i glasen. så jävla kallt var det!

så utan känsel i fingrar, tår och lår (klänning och tunna strumpbyxor är inte att rekomendera på nyår -.-') sprang vi tillbaka till Olea.

sen vid 2-3 tiden tog vårt barnasinne över och vi satte på Mysteriet på Greveholm! haha :P
som vanligt var jag sist vaken och tror att den slutade vid 7 på morgonen. Då somna jag samtidigt som jag väntade på att solen skulle gå upp så att jag skulle ha sett den första soluppgången på det är deceniet. men solen gick aldirg upp :P

Hoppas alla ni också hade en sjukt bra minnesvärd kväll igår, för det hade jag. Tack ni <3

Olea, Zara, jag & Sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0