det händer det med.

ridningen idag gick väl sådär. tyckte mest synd om Liberton som fick stå ut med mina desperata försök i att lyckas. det gick sådär. -.-' jag blir å fruktansvärt frustrerad på mig själv när jag inte kan! och ja vet att det bara är dumt och att det verkligen inte hjälper, för övning ger färdighet och kan jag inte så har jag inte övat tillräckligt, men jag blir ändå så himla frustrerad när det inte går. och då ger jag upp. verkligen en bra egenskap -.-' men thank God för min ridlärare under dessa tre kvällarna, Helen. Så det gick väl okej, ändå, men jag kände ändå mest att, näe, du borde inte rida Sofie. Du gör hästarna en tjänst i fall du lägger av. Så nu vill jag bara rida Lützen i en hel termin både hopp och dressyr bara för att få känslan av att det faktiskt går.

men men. nu tänkte jag titta på den sista halvtimmen av Olycksfåglen och sen ska jag sova, för imorgon ska jag jobba klockan 11 och sen 4 är det US-möte... och efter dettroligen banbygge till trettonspelen. så det blir en lång dag imorgon. och en äckligt lång helg. -.-'

nu ska Sofie-positiv gå och gömma sig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0