lite nytt och massa mat

Åkte ut till Väla idag igen för att se om jag hade böttre lycka på jenas- och cdfronten idag. och det hade jag! :D Blev både jenas OCH skiva, så nu är jag happyfool :D haha. Lady Gaga missbruk är väldigt välkomet :D

sen skulle jag & min kära familj åka till nått himla slott och äta middag, så nu är jag helt galet mätt!! helt sjukt. men det var i alla fall ganska gott, och det är bra! (Y)

Men veckan som kommer, kommer inte att bli rolig!
imorgon: Nationella prov svenska: muntligt
Tisdag: Nationella prov svenska: Läsförståelse
Onsdag: ANDAS!!
Torsdag: Nationella prov svenska: Upssatasskrivning
Fredag: SO-prov om religioner/livsåskådningar

mysigt jag ska ha det! :)

och lycka till alla andra som också ska göra Nationella denna veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0