vilken säsong!

Läste på aftonbladets hemsida igår om att Minnah & Jay var tillsammans, men trodde såklart inte på det. inför finalen så skriver de ju alltid så? och dessutom hyllade ju Jay sin flickvän på kärlekstemat och tackade henne för att han var vid livet, så det kändes inte sådär väldigt trovärdigt.
men när jag gick in och läste idag, så fanns det fler artiklar om det, och nyfiken som man är, kände jag mig tvungen att läsa. verkade ju fortfarande rätt otroligt så för att vara på den helt säkra sidan gick jag in på idols hemsida istället, och hittade det här klippet.
han säger ju inte direkt att de väntar barn och ska gifta sig, men han dementerar ju ingenting, snarare tvärt om. Så det blir ett spännande avslut på en väldigt märklig säsong egentligen.
Alice hoppar av, Minnah kommer tillbaka, Jay testas positivt för droger, den utröstade och den som enligt många borde ha tvingats hoppa av står i final, och dagen innan det stora finalen "bekräftar" Jay romansryktena melan honom och Minnah...
ja, det är minsann inte lätt att vara i en musik-tävling..
haha kände att det var min plikt som troget idol-fan att blogga om detta, så here it is.
vi får väl se hur det slutar ikväll. själv tror jag på Jay även och jag ändå lite hejar på Minnah.
Vem är eran favorit?
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0