my usual sunday

söndag, och med andra ord veckans sista lediga dag.
i vanlig ordning blev det en tripp till väla men fick bara med mig ett armband och ett skärp från BikBok med mig hem... så kläder till jul/nyår saknas fortfarande. och utstyrsel till nästa helgs luciashow på stallet också för den delen.. shit. det här kan inte vara bra... får väl paniklösa det på Bo Ohlsson i veckan eller nått :P
hämtade min nya iPod idag också. tappade min förra och fick världens spricka i skärmen så lämnade in den men den gick inte att laga så nu har jag en ny, 4:de genetrationens iPod touch. love. men jobbigt att jag måste lägga in alla musik, podacasts, apps. osv igen... i-landsproblem!
Nu ikväll har jag bara chillat och det har varit så himla skönt!
Nu; Beck- Det tysta skriket.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0