my heart in thousand pieces, million pieces tonight

Igårkväll var helt underbart härlig! Var ute och gick omkring på hela Bollerup med Maja och sprang runt i snön som två förvuxna dagisbarn! underbart!
Idag började dagen inte förrän vid kvart i 10 med ett möte i idrottshallen som liknade det igår med att vi fick reda på vilka lektioner som var inställda och så. Men eftersom att jag hade profil de två första lektionerna så blev det ingen ledighet för min del. Men det var bara skönt. man fick sin sovmorgon och sen vara i stallet. inte helt fel. Så det blev någon typ av stalltjänst och så fram till lunch, för alla lektioner efter det var inställda och bussen mot Malmö gick klockan ett så att alla skulle hinna hem i tid eftersom att bussen kunde ta upp till en timme längre tid på grund av väglaget!!
Men det gick rätt snabbt, och tog nog bara tjugo minuter längre tid än vad det brukar, men kommer ju ändå fram en timme tidigare och nu sitter jag på tåget på väg till Helsingborg. underbart.
Och ikväll är det semifinal i IDOL!! Gud vad jag är taggad och störd på att vi var så sena med att köpa biljetter att jag kommer behöva titta på det från soffan. tror att det kommer bli en grym fight mellan Jay, Minnah och Olle! tror dock på en killfinal även iår, även om jag ändå hejjar stenhårt på Minnah! you go girl ;) haha
Med kärlek vänner
Förresten, på tal om IDOL så är Tove Styrkes, från förra året, album rätt så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0