maaaat

Vet ni vad som är mitt största bekymmer just nu?
Att jag alltid blir hungrig när jag har gått och lagt mig, men att hungern aldrig sitter i över natten så jag aldrig har någon aptit på morgonen...
Men när man väl ligger under täcket och det har blivit sådär härligt varmt, så orkar man ju inte resa sig och börja frysa bara för att magen skriker efter mat?! så då tänker man ju "men då kommer jag ju vara hur hungrig som helst imorgon. Härligt" men så blir det aldrig och det är sjukt jobbigt! men vill ju vara hungrig när man kan äta liksom. annars är det ju inte lönt?
en fet talrik pasta hade men ju inte bangat!
Så nu ligger jag alltså här och är hungrig. Det var nog bara dit jag ville komma.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0