just screw it!

fick denna veckans första normala nattssömn! bättre sent än aldrig ;)
Höll på riktigt på att somna när vi spenderade 3 timmar (inkl. 30 min. rast) på att titta på Troja.. gud vad hemskt det var! haha! sen bara sitta och lyssna på de andras redovisningar hela naturkunskapen, ha en timmes trist matte och sen titta på film även på Spanskan. måste säga att jag tyckte Vicky Cristina Barceolna var riktigt onödig... bara överdriven, konstig och banal.. jobbigt värre!
Nu ikväll, eftersom att jag inte har några läxor kvar denna terminen, har jag kollat på Toy Story 3 med Edda (hennes förslag -.-') haha, och bara suittit på mitt rum och chillat. skönt, för det känns att man är trött.
Imorgon blir det också rätt chill, men det är torsdagar alltid. Matte, håla, datorkunskap, svenska, ridning står på schemat. tror vi ska ha halva ridning och halva betygsprat imorgon. usch vad jag är nervös för betygen...  ingen har fått MVG, och jag vill verkligen få ba betyg i hästämnena, det var ju därför jag valde den här skolan, och lyckas jag inte med de så känns det så himla onödigt med den här utbildningen, då hade jag ju lika gärna kunnat gå ett vanligt samhällsprogram... men det vill jag ju inte!!
ähe, det är jobbigt det där med betyg.. och nu är ändå pressen så himla mycket lägre än vad den var på kunskap. men samtidigt tror jag att det sporrade mig. nånting måste ju ha blivit bra eftersom att gick ut med de betygen jag gjorde...
näe, nu ska jag försöka att inte älta det mer, utan ta det som det kommer.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0