it became one of these days...

vilken dag det blev.
lektioner hela dagen fram till lunchen då vi får reda på att alla lektioner efter tre är inställda och att skolan inte börjar förrän 9 imorgon. vilket i mitt fall innebär; Inget spanska prov - check! ingen matte imorgon bitti - check! och eftersom att vi har datakunskap i halvklass efter matten och jag är grupp 2 börjar jag inte förrän 10.30 imorgon och slutade 14.30 idag. ibland är inte snökaos ute på landet helt fel ;D
ikväll efter middagen, som vi gick till i världens snöstorm, däckade jag och Edda i varsin soffa på övervåningen och Maja kom och väckte mig vid halv 9... herregud vad jag är trött och liksom... seg? Känns galet underbart att ha sovmorgon imorgon!!
Så nu väntar jag mest på att min tvätt ska bli klar och att Ellen ska bli klar i duschen så jag kan hoppa in för att sedan lägga mig och sova bort den groende förkylning som jag känner är på väg...
shit. uppkörning av dressyrprogrammet på körningen imorgon! plugga program!
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0