come on last hopes, come on dreams

hoppsan! här har det ekat tomt i ett par dagar... som jag alldeles nyss övervägde att strunta i det här och gå mot lektionen istället... så kan det gå. I måndags efter lektionerna, som jag mer eller mindre överlevde, slaggade jag totalt i min säng 5 på eftermiddagen, och vaknade inte förrän 12 timmar senare, dvs 5 på morgonen. super. så det blev panikhistorieplugg då! (y)
Igårkväll låg jag och Edda i varsen soffa och kollade på tv. konstant. hela kvällen. skönt! Har inga mer läxor denna terminen, bara en svenska skrivning om en bok imorgon. sen är jag finito!
så just nu håller vi på att kolla på Troja, både över historie och engelska lektionen. eller ja, nu är det ju rast, men you get my point! naturkunskap i eftermiddag består bara av att lyssna på redovisningar eftersom att jag gjorde min i fredags, sen en timme matte, och film igen på spanskan, då Vicky Christina Barcelona. underbart!
nu måste jag pysa iväg.
Med kärlek vänner
kärlek på den låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0