chilledill

Har varit riktigt skönt idag. fick chansen att sova länge, och inte göra nånting på hela förmiddagen, bara titta på Days of our lives, världens kanske sämsta serie, ever. men ändå så rolig att titta på.
efter jag varit ute med Kelly fick jag nått ryck och började städa mitt rum, ordentligt. rensade garderoben, bytte lakan, slängde hur mycket papper som helst osv. galet skönt! Dock har jag fortfarande inte hittat något att ha på mig på julafton, men det får väl lösa sig själv på nått sätt... hur vet jag inte.
Åkte ut till väla sen och fixade med mina fina vänners julklappar, men måste åka ut igen imorgon och få det klart!
Nu ska jag bara ligga under min filt och överanvända mina senaste iPod spel; Treasure & Bakery store. såååå roliga!! haha och väldigt beroendeframkallande ;)
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0