årssummering del 1

Pluggade som ett djur hela våren... slutade med 315 i betyg. så värt det!
Gick tredje och sista ULK;en och fick därför papper på att jag är en ungdomsledare inom ridsporten. uppenbarligen regnade det också... härligt!
intressanta projektredovisning på ULK.
Spexfoto på Kunskap 24 maj. Kille; Julia, Uteliggare; Olea Baby girl; Linnéa.
Den årliga Lisebergsresan 29 maj. Julia & Jag på bilden.
Jag & Lisa på Liseberg.
Andrea tog studenten från Bollerup den 4 juni.
Paddlade kanot med hela A-laget dagen innan skolavslutningen i nian. Sådär bra gick det för Olea, Julia och Bea...
Skolavslutningen i nian. Bea, vår världsgymma handledare Lidija & jag. den 15 juni
Avslutingsmiddagen med alla nior på kvällen den 15 juni. Jag & Linnéa.
Hela 9:5 utanför Jacob Hansens hus vår sista kväll som klass. Ni är fina vänner...
Får räcka så länge. andra halvan av året kommer upp imorgon, på riktigt nyårsafton.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0