Sitter vid norra hamnen med en påse gott ...

Sitter vid norra hamnen med en påse gott & blandat och läser det blod som spillts av åsa larsson. Gick åt båten för en stund sen galet mätt på räkor och nu väntar jag mest på att klockan ska bli halv tio. Då ska jag vidare till mezo med lite folk. Helt underbart mysigt! Hela dagen har faktiskt varit riktigt mysig! Innan idag sov jag länge åt frukost och lunch till idol var ute en runda med kelly och har nu varit på stan lite, suttit och läst på biblioteket och nu ätit på båten. Har varit helt perfekt väder också. Runt 25 grader och lite lagom soligt. Galet bra! Fler sånna här dagar! Näe nu plac jag återgå till min bok. Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0