sex and the weather?

ååh! tror jag precis såg det sista sex and the city avsnittet...♥... ): underbart var det!! gaah, jag längtar till andra filmen kommer ut på dvd, och nu när jag ändå funderar i de banorna undrar jag om jag inte borde införskaffa sex and the city boxen.... känns lämpligt!

och på tal om nånting helt annat, såhär runt midnatt, så är det ett sjuhelsikes oväder utanför fönstret här hemma! åskar, blixtar och regnar helt absurt mycket! och sånna stora blixtar är det, som lyser upp hela himlen för en kort milisekund! Älskar sånt väder! helt amazing!
satt nere vid vattnet en kväll för nån vecka sen när det också åskade och blixtrade så mycket, och det var sånna stora, kraftfulla blixar då med, men då lös de upp hela danmark och man såg hur den sträckte sig längs med vattnet och horisonten. helt fantastiskt vackert var det!!

näe, nu ska jag nog bara ha ett short talk with my sister innan jag hoppar i säng för dagen. upp halv 8 imorgon igen! let's just love it!

med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0