sådärja

Det är inte förrän nu som jag har haft tid idag att sätta mig ner och skriva lite, med andra ord fullspäckad dag! Hade äntligen en vanlig skoldag! info om internatet imorse, sen svenska, samhällskunskap, engelska och idrott. fick 4 läxor idag!! 3 till imorgon och en till på torsdag! seriöst! Jag har inte haft läxor på 4 år, och innan dess 2 läxor i veckan!! måste vänja mig kvickt vid det här! Så det är bland annat det jag har gjort hela dagen. läxor alltså. Hade en i samhällskunskap som innebar att man skulle välja en fråga inom politiken som man tyckte var viktig som sen ta reda på vad alla olika riksdagspartier tyckte om det ämnet. jag valde ungdomsarbetslöshet. kändes bra, och rätt så nära i tiden ändå och aktuellt nu såhär efter finanskris och grejer.
hade också 15 engelska glosor och i uppgift att förbereda "a funny story to tell". Jag hade planer på att berätta om veckan på Konga ridcenter 2006. ett ridläger som jag var på med Zara & Olea där allt blev helt fucked up, men vi hade så sjukt kul!! haha! God. memories!
Men snart ska jag nog ta och hoppa i säng! börjar med samhällslektion klockan 8 imorgon och avslutar med spanska halv 5.
så vi hörs nångång.
med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0