klipp&klistra?

usch. sitter och försöker pussla ihop min söndag nästa vecka. har mycket saker som ska hinnas med. och fungera

•Agria barnens dag på stallet mellan 8-15
•Inflytt på Bollerup
•Melissa Horn på Malmö festivalen klockan 19
•Ta mig tillbaka från Malmö till skolan...

Det är ungefär en mil mellan tomelilla station och skolan så det är den biten som är mitt största bekymmer för tillfället... självklart går det ingen kollektivtrafik där så alternativen är taxi eller cykel... men att cykla en mil ute i ingenstans klockan 11 på kvällen helt själv känns inte superlockande om jag ska vara ärlig... menmen. det får väl lösa sig på nått vänster (:

med kärlek vänner♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0