Jag kan inte sova... Det är varmt, men ä...

Jag kan inte sova... Det är varmt, men ändå för kallt för att vara utan täcke. Jag har redan lyckats väcka mamma med min hosta för en stund sen och sen dog min ipod. Den totala tystnaden har inte direkt gjort mig tröttare utan istället fått mig att bli piggare och börja tänka. Jag tänker på vad jag ska skriva i det vykortet som min lärare gav alla oss elever på skolavslutningen och bad oss skicka det till henne under sommaren. jag tänker på kunskapsskolan. Hur det var där och hur det kommer bli på bollerup nu på annorlunda. Funderar på att gå upp och göra te eller varm mjölk men vill inte väcka mamma... Jaja. Det är väl bara att försöka slappna av och känna nån slags trötthet som fortfarande inte till infinna sig hos mig. Väldigt jobbigt. Hatar verkligen att inte kunna sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0