check

√ Knutby
√ Sex and the city
√ Scrubs
CHECK!

Haha :) så nu återstår bara denna snabba update, en liten konversation med min kära syster, och sen ska jag nog ta och gå och lägga mig... känner mig rätt trött trots att natten fortfarande är ung

"klockan var ju bara 9 på morgonen, och kvällen var ju fortfarande bara ung"
(citat ut Filip & Fredriks fantastiska sommarprogram från 2007)

Glöm alla sommarprogram jag nånsin sagt att ni ska lyssna på, för om ni måste välja 1. ETT enda, så är det det!! Det är otroligt roligt, spännande och jag känner att det på något sätt gett mig lärdom om livet.. tungt sagt för nått så simpelt som ett sommarprogram, men varför är det alltid de seriösa texterna av djuopa personer som ska få agera livserfarenheter? Det är inget fel på sommar i P1!!

näe, nu ska jag stänga ner det här innan ajg spårar ur totalt!
med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0