äntligen hemma!



Efter en två timmar och 40 minuter lång resa var jag äntligen hemma i ljuva Helsingborg. hemma en snabbis och åt innan det var av till stallet och rida. Hästen jag red (Chris) är en fd. hopphäst som blev övertävlad och nu blir superänggslig så fort det ligger en bom på marken och eftersom att övningen innefattade 7 bommar blev det lite mental träning för honom. men han var så duktig så! klarade 4 bommar i rad helt avslappnad! duuuuktig häst :D haha! söte!

så nu har jag tryckt i mig en kyckligsallad och ska snart gå och lägga mig. upp tidigt och jobba imorgon och sen på kvällen blir det Mezo med Zara, Olea, Christian & Linnea, som jag inte träffat på heeeela sommaren!! sjukt inteokej! ska bli supermys och höra var alla har haft för sig första tiden på gymnasiet!


RECRISTO Z


med kärlek vänner♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0