30 augusti 2010 @ Bollerups lantbruksinstitut

Har varit en lång dag idag. Hade tre "hästlektioner" det vill säga väldigt mycket info om hästkurserna! fast på sista lektionen fick vi äntligen ha lite fysisk kontakt med hästen! haha! underbart!!
Ikväll har jag och mina husvänner sprungit runder lite grann till fritids, kansliet, och in i stallarna och nu har vi nyss kollat klart på I taket lyser stjärnorna. Hade inte sett den innan, men jag kan inte säga att jag tyckte den var bra... väldigt dryg och ganska långtråkig... menmen. sånt är ju olika!
Dessutom har jag dels tvättat för första gången här, satt på en torktumlare för första gången i mitt liv, plus att jag raggade upp en bonde som hjälpte mig att sätta på mitt hjul på min cykel!! :D haha min cykel har på förekommen anledning stått med endast ett hjul hela förra veckan, men idag släpade jag med mig ett cyklehjul på tåget och bussen så nu ska jag baara få det till skruvat sen är jag & min väldigt gröna cykel fit for fight!
Egentligen vill jag bara gå och lägga mig nu! Är supertrött och imorgon börjar lektionerna redan 07.45 och håller som vanligt på till 16.30. supermys -.-'
näe, nu ska jag gå och se om torktumlaren är klar. den är det enda som håller mig vaken just nu.
med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0