how good!

. nyduschad och fräsch efter en galet skön löprunda i världens bästa pålsjö skog. Trodde det skulle vara sjukt mycket folk där i och med vädret, men när jag kom var det 3 bilar på parkeringen och när jag var tillbaka så var det bara 1. så ganska tomt där, men det är bara skönt.

Har insett att jag är väldigt dålig på att ta bilder på det jag skriver om, så därför:


Världens manligaste hållning... -.-'


världens bästa Pålsjö skog. civilisation och frihet på samma ställe<3

Cyklade faktiskt dit (!) och på vägen hem cyklade jag förbi Polishuset och bygget där den nya tingsrätten (eller är det häktet? ja, det är häktet. sorry) håller på att byggas...

och möttes av det här längs vägen. Tydligen hade någon av de som arbetar med bygget dött...
may you rest in peace...

nu ska jag bara ta det lugnt och mysa runder, sen ska jag sova. Tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0