Thank God it's Friday!

Herregud. Idag trodde jag på riktigt att jag kanske skulle dö... eller nej, kanske inte riktigt s dramatiskt, men i alla fall lite grann. Nationella proven i matematik VT-10. Skjut mig!
men det var inte så farligt! Det var faktiskt mycket enklare än vad jag trodde. Ibland var jag nästan helt övertygad om att jag gjorde fel, för så enkel kunde inte uträkningen vara. fast jag vet att jag inte klarade alla uppgifter på B2 delen, men jag orkar faktiskt intet bry mig. B1 kändes riktigt bra, så förhoppningsvis gick det bra.

hur gick det för alla andra som gjorde nationella idag?


Hade faktiskt en ganska produktiv tid i skolan efter provet. Fick bla. reda på av min svenska lärare att min komparativa analys (som jag klagade helt ofattbart mycket på både på bloggen och min facebook-status) var jättebra och att hon var supernöjd med mitt muntliga i onsdags. SÅ skönt! från vecka 45 till typ vecka 10. Och det gav resultat! Hade lite matte sen, ett KP där jag var hela själv så gjorde massa uppgifter tillsammans med läraren, och det gick kalasbra! sen till sist rätta 2 engeska uppsatser som jag lämnade in för typ 200 år sen, och faktiskt bli så gott som klar med båda!
gött mos överdos så att säga! :D


på eftermiddagen sen drog jag till stallet och träffade lite folk så som Zara, Bea, Sara, Carro (: wiie. Jag älskar fredagar!

imorgon blir det upp rätt så tidigt typ 9. ska vara med på Andreas teorier som jag ska ha nästa vecka för då är den kossan på Kreta med typ hela sin klass!. bajsunge! haha :P

efter det blir det US-möte (:
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0