Så social!

Helt sjukt vad trött jag är nu och herregud vad social jag har varit! Började med att jag var med på alla teorilektioner som Andrea håller i på lördag, för eftersom att den grisen ju drar till Kreta på torsdag (om nu allt funkar igen) så då får man ju ställa upp som lillasyster. Hann med en snabbis till väla innan jag var tvungen att hoppa in i duschen för att sen dra ner till stan för att träffa Zara, Olea, Jennifor och fredrick. Fikade på Mezo i stan, och innan idag var jag nog den enda helsingborgaren över 14 som aldrig varit där, men det var helt sjukt hur mycket jag tyckte om det stället! Helt underbart. Så för satt vi ett tag och efter en stund kom Emma. Och det är en av de stora fördelarna med att ha två nära vänner som är sociala monster. Jag menar jag har träffat Jennifor några gånger nu, tack vare Zara och vips; nya härliga människor. Sen drog vi i alla fall till ICA och köpte nachochips och ostdipp som vi sedan avnjöt i ett parkeringshus -.-' men det var ju kallt ute, så vad ska man göra?:) och när alla hade ont överallt efter alldeles för lång tid på ett stengolv så besämde vi oss för att gå hem till Zars och avsluta kvällen där. Så nu är jag trött så godnatt <3

Kommentarer
Postat av: jennifor♥

Hade du Aldrig varit på MEZOO innan :O?

Tack för en go dag fast P-huset var jävligt B så blev Kvällen Härlig (Y)

Tjiing :D

2010-04-20 @ 22:01:18
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0