Ponny-Petter

Nu ligger jag i min säng som en annan degklump och borde sova. Med andra ord, allt är som det brukar . Ikväll har ja btw fortsatt på den ponny- era som jag tydligen har hamnat i, till stora delar ofrivilligt faktiskt. Men nej, jag ska inte klaga ponnies är söta!! Idag blev det i alla fall en ponny jag aldrig ridit, ännu mindre hoppat. Men det gick ganska dåligt. Ponnyn har ju noll egen motor! Han lyssnade inte alls för skänklen och självdog liksom hela tiden. Ingen bjudning helt enkelt.... Fast ska jag ha honom nästa vecka kan jag lova att det blir sporrar;) haha Gud vad ond jag lät där :P Och nu ligger jag och känner hur venen värker efter dagens ridpass men ärligt talat så är det ganska skönt :) och imorgon är det torsdag och det är såå gött. Ska jag jobba? NEJ!! Däremot ska jag spendera eftermiddagen med mina nära & käravänner Zara och Olea. Sen lite senare är det HD-kväll på väla när typ allt är rabatterat och det ät mindre folk:) gött mos överdos . Nu är det enda mer jag önskar mog är fint väder men jag tror nog jag skulle klara mig utan det : D Godnatt alla fina människor. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0