näe...

får bli ett litet snabt inlägg innan det blir sängen för min del!

Noll saker har fungerat för mig i skolan idag!
-Min loggbok i skolan (som vi på riktigt har ALLT i. Vår skola är uppbyggd utifrån den loggboken!!) är helt plötsligt försvunnen

-Jag lyckas glömma min ända blyertspenna med stift i hemma

-Mitt block är slut och just då finns det inte ett ända linjerat block på hela tredje våningen -.-'

Ridningen gick också åt helvete -.-'
fast efteråt så hade jag & Olea ganska roligt när vi skulle rimma till vår skattjakt på fredag. HAHA. vi är:
För mycket, too much, over the top, hela tiden 24/7 twenty four seven!

och efter att ha bråkat med datorn, eller internetet och kollat på svenska hollywood fruar så ska jag sova och be en stilla bön att min loggbok dyker upp igen lika plötsligt som den försvann!

Kommentarer
Postat av: Olea

Hahaha! Sjukt kul och ditt liv är åt helvete ;)

2010-04-20 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0