let's go shopping!

gud vad trött jag är idag! men det blev ändå upp ganska tidigt för att åka iväg och shoppa saker man inte behöver på Ullared! :D haha.

Köpte en del, som till exempel Melissa Horns båda skivor, som jag inte hittat nånstans i butik! Sjukt fina t-shirts,sånna typ band-tröjor, fast vanliga tröjor (som vanligt är mina meningar helt och komplett sammanhängade) med U2 och KISS, vita ridbyxor, sporrar och lite andra sånna saker :D

gött mos överdos. Hemma och fikade hos Farmor och Farfar också på vägen hem, mest för att hämsta Kelly som varit där under dagen, men också för att träffa dom lite grann :D

Men nu är jag så sjukt trött att jag inte vet vad jag vill göra... 
hm.. jag lägger inte Melissa Horns låtar på I-poden så kan jag lyssna på dom imorgon! Bra idé sofie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0