keep it up

Haha, gud vad duktig jag är! bloggar igen!

är fortfarande kvar på stallet, men nu har jag gjort allt jag ska ha gjort!

Det vill säga: Jobbat i stallet mellan 7-10
Haft 4 teorilektioner
Ridit Liberton

Måste säga att det är mer än vad jag brukar prestera på en lördag, så man får väl vara lite nöjd, eller?

Ikväll blir det i alla fall mys på mezo med lite folk. I alla fall Zara, Olea & Fredrick. Troligen nån mer också, men jaja. nollkoll you know (:

Nu är jag galet sugen på att åka till Väla, eller ja,  MQ och köpa en tröja (vet inte vilken, men dom brukar ha fina där) men grejen är den att jag liksom har ridkläder på mig och inte orkar köra hem och byta om... Antar att jag får göra det ändå, för tänker verkligen inte gå på väla i ridkläder :)

Får väl se hur det blir, eller så bara stannar jag hemma. Valet är mitt eget. Det var då det blev jobbigt, haha (:

puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0