Hoppsan vilken dag

Jaa... Vart ska man börja? Hade nationella i matte idag, sista delen idag så nu är det helvetet äntligen över!! Fast jagvar riktigt risig på provet, hade nog inte många rätt... Och det är ju lite surt. Spanska kp, no föreläsning, franska kp och matte problemlösning var det som följde efter provet. Inte en helmysig skoldag med andra ord... Stack till kiosken direkt typ efteråt och blev gudaglad när jag insåg att det inte var några träningar för Chanette Bellander på HFRK längre nu när det är så fint väder. Så kunde stänga redan klockan sju, istället för nio och hann då också med att köra iväg till pålsjö och springa intervaller, för det var det som stod på schemat för dagen enligt mitt löpprogram i aktiv träning. Så 6 x 2min intervaller blev det och nu är jag helt sanslöst trött i benen! Självklart har vi då idrott imorgon och inte vad som helst utan beeptest!! Det borde fan förbjudas för det är hemskt att springa det!! Antingen så ska man springa långt eller så springer man kort. Inte nått himla mellanting! Menmen. Som tur är så hänger inte idrottsbetyget på det, och det är ju skönt... Nej mina kära vänner, nu ska jag nog försöka sova innan jag somnar ofrivilligt!. Puss<3 åh förresten btw. Nu är Andrea på kreta den jävlen !! Flygen hade nyss börjat gå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0