Fy fasen

What an evening!! Kvällen spenderades på världens mysigaste Mezo! Tillsammans med massa människor. Zara, Olea, Fredrick, Hampus, Calle, Maryam, Hanna, Heleen och Nikki :) det hade tydligen varit värsta festen hos en i min parallelklass med halva min skola. Bara jag, Heleen & Zara som inte var med. Fy vad roligt det var att höra alla detaljer! Haha. :) så det har vi spenderat kvällen med :) mysigt värre Bästa citaten från kvällen: • mina skor är mer värda än Calle!! • Zara! Vi borde gifta oss • jag kan försörja dina barn!! • ge mig H2O!!!!!!!!!!!! • jag måste ha kaffe... Men det kan vi inte göra. Då kommer min mamma märka nått. Och dessutom vet jag inte hur man gör. Nu är jag så trött att jag håller på smälla av. Kiosken klockan 9 imorgon... Såååå mysigt. Nej verkligen inte? Usch nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: Olea

Bara citat från kjell, han stod för underhållningen :D xp

2010-04-25 @ 10:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0