förresten!

ah! Btw var jag och köpte Anna Bergendahl skiva efter kiosken. Har visserligen bara lyssnat på en av låtarna, Have a heart (den som hon sjöng så jäkla bra på sin audition till IDOL 2008), och det lät väl helt okej ;) får lyssna igenom den ordentligt ikväll eller imorgon :)

och dessutom, nu när jag ändå är igång, så kan jag berätta att jag hittade Facebooks kanske mest klockrena grupp. "Getting Something Right In Maths And Feeling Like Jesus." haha gud vad jag kände igen mig. Tillhör den skara som jublar lite lätt varje gång man får rätt på ett lästal typ. Matte är inte direkt min starkaste sida, behöver jag nämna det? haha.

okej., NU ska jag sova.
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0