facebook-group

haha eftersom att Jag är så fruktansvärt patetiskt nördig så tänkte jag dela med mig (för jag vet att alla är så väldigt intresserade!) av mina favoritgrupper på Facebook! :D

*Getting something right in maths and feeling like Jesus

*Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

*Exclusion method! Usama Bin Laden ain't in my house!

*Vi som har gåvan att veta när det andra "I'm no superman" kommer i Scrubs!

* I've always wanted to spin around in a chair and say "I've been expecting you"

*Vi som inte fick Brevet när vi fyllde 11

* I've always wanted to get in a taxi and say "Follow that car!"


puss. Fredagsmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0