En ledig dag...

Så idag blev det först ridning på morgonen , eller ja , mellan 10-12 i alla fall. Ponnyerna skulle rastas efter att ha vilat intyp fyra dagar, haha :) red i alla fall Poppe och världens bästa sky <3 fast man märkte knappt att sky stått länge, hon var lika lat som alltid, men hon är så söt. Så det gör ingenting :D Poppe tyckte i alla fall att det var sjukt kul att springa lite igen.:) var hemma igen sen vid ett och efter lite mat och dusch så drog jag ut mina kära päron till välaområdet för att jag fått för mig att jag ville ha en iPod touch. Och nu sitter jag och skriver på den :) me like. Näe nu ska jag fortsätta att försöka lära mig hur den här fungerar:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0