det blev vad det skulle

Det blev en bra dag idag, precis som det borde vara (: Skolan gick ganska fort, typ kp;n hela dagen :D Och nu har jag, ganska nyss kommit hem från Antoher Pretty Face nere i stan, sån modell för en dag tjohejsan. Mysigt var det i alla fall, träffade en som jag kände lite grann för väldigt många år sen där, så det var kul :D Kunde inte kolla på bilderna :( för man var tvugen att ha målsman med sig -.-' men men man får väl boka tid då... Nu ska jag nog snart till Väla för nån sån kväll för människor med HD-passet (mina kära föräldrar tillhör den gruppen Helsingborgare) och det är typ 20-30% på allt så det är kalas :D


Bilder från när jag & Andrea var nere i Malmö på The Studio och fotades :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0