abord.

Var på Väla innan idag (näe, men vad blir det nu? Tredje gången den här veckan? aa, tror det! helt sjukt. jag måste sluta åka till Väla hela tiden! Det är inte hälsosamt! men vad ska jag göra?! jag har någon typ av magnetisk dragningskraft till köpcentrum som ligger 2 km från mig och har över 100 butiker. Det är ingenting jag kan göra nånting åt, utan det får stå för någon annan!) *Sidospår-.-'*

i alla fall så hade de resemässa där och jag trodde på riktigt att jag skulle smälla av när man, vart man än vände sig såg stora affischer med vita sandstränder och korall blåa hav. Jag vill utomlands så mycket att jag nästan dör lite grann varje gång jag tänker på det, vilket är ganska ofta... usch och fy och blä. nu måste jag övertyga mina föräldrar om att vi inte ska åka till Berlin i sommar  utan nån lite mer rolig stans. typ Barcelona om vi nu ska till en storstad. Eller varför inte London igen? Det var ju visserligen inte så länge sen vi var där, men ändå! Hallå?! London är STORT! Vi kan nog roa oss där en gång till! Men på riktigt, Tyskland? Vem fan åker till tyskland på sommaren?! Nej, precis, ingen! jag tycker inte om Tyskland och jag tycker inte om tyskar. Inte för att jag någonsin träffat en tysk (utom de gånger jag råkat gå på någon eller så när vi varit där innan) men i alla fall. Deras språk är fult!

i alla fall så vill jag utomlands. Det var bara det jag ville säga och för att få det gjort var jag tydligen tvungen att både gnälla på mitt eget beteende och trycka ner Tyskland  tills att man bara kunde se huvudet. men sån är jag när det är lördag. Det är vad jag kallar Lördagsmys. Lev med det.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0